Album Turbulence negativních dobrot je vůbec prvotina od MC Geye, vyšla tehda neoficiálně na jeho vlastní náklady a byla vlastně takovou bránou do povědomí veřejnosti. No a dá se říct, že i jakousi vstupenkou do labelu.
Kubo, byla pro Tebe Turbulence něco jako vstupní brána do opravdového světa rapu?
Vstupní bránou do opravdového světa rapu byli tři tracky, který jsem v rámci internetový soutěže nahodil na Bandzone. Bylo to někdy v roce 2007 a bylo to do beatů od Paulieho Garanda a Kennyho Rougha. Track Turbulence negativních dobrot se nakonec objevil na desce do beatu od Ondry Žatkuliaka a taky jsem podle něj desku pojmenoval. Další dva tracky vyšly na dalších deskách s Fattem...Legranda a Město, moře kuře… Vypuštění mojí první desky bylo završení období kdy mě nikdo neznal. Tenkrát jsem potkal Radima z Champion sound a ten mi to vychválil, Kato mi dal props a tys mi tehdy psal zprávu, že ceníš obal a originalitu, takže to byla vlastně moje první interakce s lidma co už na scéně fungovali. Takový znamení toho, že to asi má smysl.
Můžeš v krátkosti popsat proces toho sbírání tracků, tvoření a následné nahrávání v Rooftop studiu v Praze?
Někdy od roku 2005 jsem zkoušel dělat beaty, ale hledal jsem jinej zvuk než tehdy mělo Fruity loops. Narazil jsem na REASON, ve kterym dělám do teď.
Zároveň jsem se skrz Everydays label seznámil s lidma jako GRUZO, INPHY, FNTM, SASA a Ondra Žatkuliak. Všichni se objevili na desce a do jejich beatů jsem začal psát v roce 2008 na stáži ve Španělsku, kde jsem byl skoro půl roku. Zbytek beatů jsem si udělal sám a jsou hodně specifický. Ondra tehdy rozjížděl Rooftop studio a já jsem byl vlastně první zakázka. Přijel jsem na dva dny a nahrál jsem během tý chvíle 20 tracků. Nadšení, mladická naivita, energie a takovej ten pocit toho poprvé. Byl jsem hodně naivní a zasněnej. Podle toho ta deska zní…. Je to taková divná pohádka. Track pejsek bych třeba zpětně už neudělal :D
Dva roky po Turbulenci přišlo Imaginárium a následně už to jelo - Opičí Král a série Rap-Life s Krudanzem. Nemělo pro Tebe větší kouzlo spolupracovat s více producenty? Nebylo to větší dobrodružství než se potom ukotvit na album s jedním?
Vlastně všechny další desky byly jen s jedním producentem a vyhovuje mi to. Mám rád, když to má celou dobu rukopis a náladu. Navíc Krudanze i Fatte jsou rychlý a spolehlivý. Další desku si chci dělat celou já.